Skip to main content
Antwoord

inlog mijnns

• November 20, 2024
  • 9 reacties
  • 11143 Bekeken

Ik kan nu helemaal niet meer inloggen in mijnNs. Is er een storing?

na ongeveer een kwartier proberen, lukt het uiteindelijk wel

Beste antwoord door Thom

Het inloggen is bij mij nu goed in orde, er zal een storing geweest zijn. De oorzaak ligt soms ook in uw apparaat zelf. Er zijn regelmatig storingen bij NS, maar meestal duren ze kort.

9 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • November 20, 2024

Het inloggen is bij mij nu goed in orde, er zal een storing geweest zijn. De oorzaak ligt soms ook in uw apparaat zelf. Er zijn regelmatig storingen bij NS, maar meestal duren ze kort.

• Op het juiste spoor
  • May 15, 2025

Jullie app op mijn telefoon loopt vast en kan er niet in. Als ik het probeer dan krijg ik een antwoord dat het heeft te maken met een bug in het programma 

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 15, 2025

Jullie app op mijn telefoon loopt vast en kan er niet in. Als ik het probeer dan krijg ik een antwoord dat het heeft te maken met een bug in het programma 

Ik kan gewoon een reis plannen in de app. Waar loopt de app op vast? Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden?

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • May 15, 2025

Welke versie heb je precies, Mw.M.Frese?

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • May 15, 2025

Jullie app op mijn telefoon loopt vast en kan er niet in.

Bedoel je dan dat de app crasht, en zichzelf afsluit?

Dat probleem heb ik de laatste tijd ook een paar keer gehad. Verwijderen en opnieuw installeren heeft het tot nu toe opgelost.

Vervelend is het wel, daarna moet je alles weer opnieuw inloggen en instellen.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 15, 2025

Heb nu 8.20 op Android en die werkt erg vlot! Er was een ander topic over het dataverbruik van de app dus het lijkt dat hij van tevoren al van alles ophaalt (op de achtergrond/in de cache) zodat je meteen alles te zien krijgt (bijv. reishistorie e.d.) als je er op tikt.

Via de website duurde het al gauw 10 seconden om mijn kaarten op te halen (zijn er drie plus twee bankpassen), maar dat lijkt nu ook een stuk sneller te gaan.

Zie wel iets ‘vreemds’… 

Heb al veel langer Basis op die kaart maar kan in ieder geval wijzigen (na zogenaamd 6 dagen) 🙄

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • May 15, 2025

Dat vlotte werken doet ie bij mij dan weer niet echt, ook op versie 8.20:

Het duurde zo'n 8 seconden.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 15, 2025

Dat vlotte werken doet ie bij mij niet echt, ook op versie 8.20:

Het duurde zo'n 8 seconden.

Gremlins… 🤣