beantwoord

Inloggen mijn NS

  • 18 August 2023
  • 1 reactie
  • 4696 Bekeken

Goede middag,

 

Er is bij ons toch wel een vreemde situatie gaande.

Op de huiscomputer staat een Mijn NS app die verwijst naar de opstart van Mijn NS. 

Hier krijg ik de vraag welk account ik wil gebruiken. Mijn account of die van mijn partner. 

Als ik mijn eigen account gebruik kom ik keurig in mijn NS met mijn account gegevens. 

Als ik hierna uitlog, kom ik weer keurig in de opstart van Mijn NS.

Ga ik nu het account van mijn partner gebruiken, komt er een foutmelding.

Dit is al een aardige tijd zo. Het is ook lang goed gegaan, maar nu is het weer een aardige tijd foute boel. Ik heb hierover de klantenservice al eens gebeld, maar die kwamen er niet uit.

Is er een oplossing om toch dat account van mijn partner te kunnen bereiken? 

De app op beider telefoons werken overigens prima. 

Met vriendelijke groet,

Dick Kes. 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 August 2023, 14:27

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag jolandakes1 en welkom bij de NS Community.

Ik vind het vervelend om te lezen dat jullie problemen ervaren met het Mijn NS account, maar ik betwijfel of de Community hiermee kan helpen. De Community heeft namelijk geen toegang tot jullie klantgegevens en kan niet nagaan of er iets mis is met het account van je partner. Daarvoor is contact met onze Klantenservice echt noodzakelijk.

We kunnen hier misschien wel een algemeen advies geven, maar daarvoor hebben we wel iets meer informatie nodig om wat te kunnen zeggen. Wat voor een foutmelding krijg je precies, bijvoorbeeld? Wat bedoel je met een Mijn NS app die verwijst naar de opstart van Mijn NS?

In grote lijnen hoor je te kunnen inloggen in een Mijn NS account via https://login.ns.nl/login. Je logt dan in met een e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.

Als je verschillende accounts gebruikt op dezelfde computer, kan het helpen om cookies te verwijderen, of voor elk account een andere browser te gebruiken. Heb je dat al geprobeerd?

Reageer