Er is bij ons toch wel een vreemde situatie gaande.
Op de huiscomputer staat een Mijn NS app die verwijst naar de opstart van Mijn NS.
Hier krijg ik de vraag welk account ik wil gebruiken. Mijn account of die van mijn partner.
Als ik mijn eigen account gebruik kom ik keurig in mijn NS met mijn account gegevens.
Als ik hierna uitlog, kom ik weer keurig in de opstart van Mijn NS.
Ga ik nu het account van mijn partner gebruiken, komt er een foutmelding.
Dit is al een aardige tijd zo. Het is ook lang goed gegaan, maar nu is het weer een aardige tijd foute boel. Ik heb hierover de klantenservice al eens gebeld, maar die kwamen er niet uit.
Is er een oplossing om toch dat account van mijn partner te kunnen bereiken?
De app op beider telefoons werken overigens prima.
Met vriendelijke groet,
Dick Kes.
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag jolandakes1 en welkom bij de NS Community.
Ik vind het vervelend om te lezen dat jullie problemen ervaren met het Mijn NS account, maar ik betwijfel of de Community hiermee kan helpen. De Community heeft namelijk geen toegang tot jullie klantgegevens en kan niet nagaan of er iets mis is met het account van je partner. Daarvoor is contact met onze Klantenservice echt noodzakelijk.
We kunnen hier misschien wel een algemeen advies geven, maar daarvoor hebben we wel iets meer informatie nodig om wat te kunnen zeggen. Wat voor een foutmelding krijg je precies, bijvoorbeeld? Wat bedoel je met een Mijn NS app die verwijst naar de opstart van Mijn NS?
In grote lijnen hoor je te kunnen inloggen in een Mijn NS account via https://login.ns.nl/login. Je logt dan in met een e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.
Als je verschillende accounts gebruikt op dezelfde computer, kan het helpen om cookies te verwijderen, of voor elk account een andere browser te gebruiken. Heb je dat al geprobeerd?
Goedemiddag jolandakes1 en welkom bij de NS Community.
Ik vind het vervelend om te lezen dat jullie problemen ervaren met het Mijn NS account, maar ik betwijfel of de Community hiermee kan helpen. De Community heeft namelijk geen toegang tot jullie klantgegevens en kan niet nagaan of er iets mis is met het account van je partner. Daarvoor is contact met onze Klantenservice echt noodzakelijk.
We kunnen hier misschien wel een algemeen advies geven, maar daarvoor hebben we wel iets meer informatie nodig om wat te kunnen zeggen. Wat voor een foutmelding krijg je precies, bijvoorbeeld? Wat bedoel je met een Mijn NS app die verwijst naar de opstart van Mijn NS?
In grote lijnen hoor je te kunnen inloggen in een Mijn NS account via https://login.ns.nl/login. Je logt dan in met een e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.
Als je verschillende accounts gebruikt op dezelfde computer, kan het helpen om cookies te verwijderen, of voor elk account een andere browser te gebruiken. Heb je dat al geprobeerd?
De vraag is niet helemaal duidelijk, @JP.van de Sande. Bovendien heb je je vraag in een topic geplaatst met een heel ander onderwerp.
Ik vermoed uit je vraag dat je al keuzedagen hebt besteld. Via Mijn NS kan je controleren hoeveel keuzedagen je hebt. Als het goed is heb je een e-mail ontvangen dat er een keuzedag voor je klaarstaat. Deze haal je op via een kaartautomaat op het station. Je houdt je OV-chipkaart voor de automaat en je kiest voor het ophalen van een keuzedag op het scherm. Volg de instructies en er kan verder niets misgaan.
Mijn advies is om de keuzedag pas op de reisdag zelf op te halen. Mocht de reis om welke reden dan ook niet doorgaan dan verlies je de dag niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.