beantwoord

kaart verwijderen uit account lukt niet

  • 18 October 2022
  • 8 reacties
  • 440 Bekeken

Ik heb twee kaarten gekoppeld aan mijn NS-acount maar wil een kaart verwijderen omdat die bijna verlopen is. Hoe vaak ik het ook probeer (MacOs Monterey en Safari of Firefox), iedere keer krijg ik de melding dat het niet gelukt is en dat ik het later nog eens moet proberen. Maar later gaat het natuurlijk ook weer niet..

icon

Beste antwoord door Aurora NS 18 October 2022, 13:49

Bekijk origineel

8 reacties

Welkom op de NS Community, asterix.

Gek dat het je niet lukt de kaart te verwijderen. Over het algemeen werkt onze website het beste met Google Chrome. Heb je het daar al eens geprobeerd? Ook wil het wel eens helpen om de cookies te verwijderen.

Cookies had ik al verwijderd. Het werkt zowel in Safari als in Firefox niet. Ik heb geen zin om speciaal voor de NS Chrome te downloaden...

Spijtig om te lezen dat je nog steeds problemen ervaart hiermee. Ik vrees dat we je op afstand ook niet kunnen helpen hiermee, we hebben niet de mogelijkheid om een OV-chipkaart te verwijderen. Het enige wat nog gedaan zou kunnen worden is het Mijn NS account volledig verwijderen en je een nieuwe uitnodiging sturen. Alle kaartkoppelingen zullen dan verdwijnen en je kunt een nieuwe koppeling maken puur met de relevante kaarten. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

Mijn hemel, wat krankzinnig. Contact opnemen met de klantenservice is ook niet zo eenvoudig overigens… Dit soort dingen, dat is zo’n ontzettende energie-drain. Dat moet toch beter kunnen?  Zorg er dan voor dat de klantenservice tenminste bereikbaar is.

Reputatie 7
Badge +1

Mijn hemel, wat krankzinnig. Contact opnemen met de klantenservice is ook niet zo eenvoudig overigens… Dit soort dingen, dat is zo’n ontzettende energie-drain. Dat moet toch beter kunnen?  Zorg er dan voor dat de klantenservice tenminste bereikbaar is.

Klantenservice is inderdaad slecht bereikbaar en geven vaak ook nog verkeerde informatie. NS Anno 2022.

Uw abonnement is van uw OV-chipkaart verwijderd. Uw beëindiging is nu definitief.
 

Tot aan de beëindigingsdatum kunt u gebruik blijven maken van uw abonnement. Wilt u over een tijdje uw OV-chipkaart gebruiken om te reizen met trein, bus, tram of metro en te genieten van de voordelen van NS Flex? Op uw OV-chipkaart kunt u gemakkelijk NS Flex nemen, met of zonder abonnement.

Nadat u het abonnement van uw Ov-chipkaart heeft verwijderd, ontvangt u het teveel betaalde abonnementskosten binnen 30 dagen retour.

Mijn vraag luidt: Moet ik alsnog terug naar een automaat om abonnement te beëindigen via Ophalen bestellingen?

Ik vraag dat want na 102 belminuten en 3x naar station ( automaat) geweest om mijn abonnement te beëindigen vind ik NS onwaardig.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi WimFeodorArjan

Als je de mail ontvangt met de tekst die je stuurde, kun je er vanuit gaan dat het abonnement definitief is beëindigd. 

Badge +3

Als je nog niet langs een automaat geweest bent zou ik dat zeker alsnog even doen, kan ook bij automaten in supermarkten e.d.

Reageer