beantwoord

Kan ik een postbus invullen ipv van persoonlijk woonadres in mijn ns?

  • 5 November 2022
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Is het toegestaan een persoonlijke postbus in te vullen in mijn ns account bij mijn gegevens? 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 5 November 2022, 14:58

Bekijk origineel

6 reacties

Dit is helaas niet mogelijk, sorry! :(

Ok bedankt voor de info, mag ik vragen waarom niet? 
Ik ga binnenkort verhuizen en wil in de overbruggende periode een postbus instellen als contactadres. 

Het is technisch niet mogelijk omdat er een adrescontrole ingebouwd zit op basis van een postcode en huisnummer. Die ondersteunt helaas geen postbussen.

Aha oke, maar als ik mijn postbus invul, dan kom ik er wel doorheen. Mijn postbus wordt namelijk in de huisnummer toevoeging gezet, ipv huisnummer. Het huisnummer is een bedrijf wat mijn postbus verwerkt. 

Badge +3

Aha oke, maar als ik mijn postbus invul, dan kom ik er wel doorheen. Mijn postbus wordt namelijk in de huisnummer toevoeging gezet, ipv huisnummer. Het huisnummer is een bedrijf wat mijn postbus verwerkt. 

Uit een topic van jaren geleden herinner ik me dat een postbus gewoon toegestaan was, dus als je er doorheen komt is het prima.

Het is technisch niet mogelijk omdat er een adrescontrole ingebouwd zit op basis van een postcode en huisnummer. Die ondersteunt helaas geen postbussen.

In de gangbare databases worden die correct vertaalt naar een postbus. Dit blokkeren is weer een keuze van NS zelf. 

Reageer