Elke keer als ik een jaarabonnement voor de fietsenstalling bij Utrecht centraal probeer te kopen denkt de site dat ik niet ingelogd ben waardoor ik niet verder kan gaan met betalen. De grote inlog knop die dan tevoorschijn komt werkt dan ook nietdus ik weet niet hoe ik in hemelsnaam een jaarabonnement kan aanschaffen.
Soms kun je bij een bestelling niet verder, omdat nog niet alle gegevens zijn ingevuld. Vul jouw gegevens aan voor zover ze niet compleet zijn en neem telefonisch via X, Facebook of chat contact op als het nog steeds niet lukt.
Hoi Legosteenjaap,
Vaak wordt dit probleem veroorzaakt door ontbrekende gegevens in je account. Zou je eens in Mijn NS kunnen kijken of daar gegevens (geboortedatum bv.) missen? Als alles is ingevuld zou het bestellen wel moeten werken.
En NS, wanneer gaan jullie nou eens duidelijke foutmeldingen geven?
Hoi Legosteenjaap,
Vaak wordt dit probleem veroorzaakt door ontbrekende gegevens in je account. Zou je eens in Mijn NS kunnen kijken of daar gegevens (geboortedatum bv.) missen? Als alles is ingevuld zou het bestellen wel moeten werken.
En NS, wanneer gaan jullie nou eens duidelijke foutmeldingen geven?
Dat zal nog wel een tijdje duren misschien??
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.