beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn NS

  • 26 mei 2021
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Ik wilde vandaag inloggen op Mijn NS om mijn Flex abonnement aan te zetten. In de app krijg ik de melding “er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw”.

 

Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd voor het geval dat daar de fout zat, maar zonder succes.

Ik heb vervolgens geprobeerd om in te loggen via Ns.nl en daar krijg ik de volgende foutmelding:

An error occurred while processing your request.

Reference #30.3a841402.1622062934.be94279

 

Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

 

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 mei 2021, 23:08

Er is een storing gaande met Mijn NS. NS moet dit probleem oplossen. U kunt niets anders doen om Mijn NS weer aan de praat te krijgen dan wachten totdat dat gebeurd is.

U kunt eventueel wel rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw NS Flex-abonnement te wijzigen. Dat kan telefonisch en ook nu nog: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Er is een storing gaande met Mijn NS. NS moet dit probleem oplossen. U kunt niets anders doen om Mijn NS weer aan de praat te krijgen dan wachten totdat dat gebeurd is.

U kunt eventueel wel rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw NS Flex-abonnement te wijzigen. Dat kan telefonisch en ook nu nog: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55.

Reageer