Skip to main content

Ik wilde vandaag inloggen op Mijn NS om mijn Flex abonnement aan te zetten. In de app krijg ik de melding “er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw”.

 

Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd voor het geval dat daar de fout zat, maar zonder succes.

Ik heb vervolgens geprobeerd om in te loggen via Ns.nl en daar krijg ik de volgende foutmelding:

An error occurred while processing your request.

Reference #30.3a841402.1622062934.be94279

 

Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

 

Bij voorbaat dank!

Er is een storing gaande met Mijn NS. NS moet dit probleem oplossen. U kunt niets anders doen om Mijn NS weer aan de praat te krijgen dan wachten totdat dat gebeurd is.

U kunt eventueel wel rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw NS Flex-abonnement te wijzigen. Dat kan telefonisch en ook nu nog: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55.


Is er nog steeds een storing? Ik heb nl exact hetzelfde probleem, nu..


Ik heb al twee weken dat ik wel kan inloggen maar vervolgens niet naar de omgeving van mijn ns kan komen. Ik krijg de volgende foutmelding: 

Ik heb al 3 verschillende browsers geprobeerd, overal hetzelfde probleem. 

 

Wanneer wordt dit verholpen? 

 

 


Heb je het via een andere internetverbinding geprobeerd? Kan het zijn dat je een VPN of iets dergelijks gebruikt?


Reageer