keuzedag in mijn ns | NS Community
beantwoord

keuzedag in mijn ns

  • 20 June 2022
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Kort geleden bestelde ik keuzedagen. Inmiddels heb ik per mail bericht gekregen dat de eerste twee keuzedagen zijn klaargezet. In de mail staat ook dat ik de keuzedagen terugvind in mijn-ns onder mijn producten: 

Keuzedagen inzien via Mijn NS

  1. Log in op uw Mijn NS-account  (of maak een account aan als u dat nog niet heeft)
  2. Ga naar 'Producten'.
  3. Kies 'Keuzedagen' en dan 'Keuzedagen overzicht'.
  4. Klik op 'inzien' naast Keuzedagen.

In stap2 kies ik "mijn producten” en zie dan mijn Dalvoordeelkaart op saldo. Maar de in stap 3 genoemde “keuzedagen” kan ik nergens vinden.

 

Doe ik iets verkeerd of is er een storing in mijn-ns?

 

Edit: inmiddels heb ik de keuzedagen gevonden. Ze staan niet onder "producten” (stap 2) en dan dus ook niet onder "keuzedagen” (stap 3), maar op de startpagina onder “tonen op te halen producten”

icon

Beste antwoord door Thom 20 June 2022, 10:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Klikt u onderaan bij uw abonnement is op: “Toon op te halen producten’. Bij mij verschijnen dan de keuzedagen.

Dank! Helaas zette de instructie in de mail mij op het verkeerde spoor.

Badge +3

Pff, zoals het in die mail staat werkt het volgens mij al een jaar of twee niet meer, want de Mijn NS website ziet er tegenwoordig heel anders uit.

Veel verbeteringen, maar wel jammer dat je bijv. de einddatum van een ov-chipkaart niet meer te voorschijn kunt toveren. 😥

Reageer