Keuzedagen zijn niet meer zichtbaar bij 'Mijn Producten' volgens de NS site zou dat wel moeten... | NS Community
beantwoord

Keuzedagen zijn niet meer zichtbaar bij 'Mijn Producten' volgens de NS site zou dat wel moeten...

  • 10 February 2023
  • 33 reacties
  • 1071 Bekeken

Zie beschrijving op de site. Maar ik zie geen gekoppelde extra opties. Ze zijn te vinden via de startpagina. 
 

Helaas zie ik ze niet meer 

icon

Beste antwoord door Laura NS 20 February 2023, 13:30

Bekijk origineel

33 reacties

Goedemiddag JanVisser en welkom bij de NS Community.

Het kan zijn dat jouw Mijn NS account niet goed is gekoppeld aan jouw klantgegevens. Helaas kan de Community je hier niet mee helpen, gezien zij geen toegang heeft tot jouw klantgegevens.

Neem contact op met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via Facebook, Twitter of chat. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.

Bij mij precies hetzelfde. Overzicht van mijn Keuzedagen ontbreekt bij Mijn Producten op Mijn NS account. 'Gekoppelde extra opties' ontbreken. Hoe zit dat?

Reputatie 7
Badge +3

Zou ziet mijnNS er bij mij uit als ik ingelogd heb: eerst kaart nr. en dan de keuzedag die klaarstaat.

Controleer als je dit niet te zien krijgt of de juiste kaart gekoppeld is in mijnNS.

Als het abonnement nog niet is ingegaan zie je nog niets.

Reputatie 3

TS praat over niet meer. Dat klinkt als: gisteren o.i.d. waren ze er nog.

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je keuzedagen had en overgegaan bent naar flex kan het zijn dat je de keuzedagen niet meer te zien krijgt. Als het goed is kun je ze nog wel bij een automaat zien.

All,

Gisteren met klantenservice gesproken. Zij kunnen niets doen. De dame aan de lijn dacht dat er mogelijk een ICT probleem is.

Het bovenstaande overzicht zie ik niet. Ik heb wel keuzedagen, maar in het overzicht staan ze niet.
 

Ze zouden dus minimaal onder OV-fiets zichtbaar moeten zijn. 

Onderaan staan ze dan weer wel. Ik kan ze ook ophalen bij de automaat.


Mogelijk kan NS eens kijken of er een ICT issue is.
Jan Visser

Bij mij hetzelfde probleem. Ik kon de keuzedagen altijd in mijn ns bekijken, maar nu niet meer. Ik heb helemaal niets veranderd ofzo. Probleem wordt duidelijk door NS veroorzaakt en die moeten het ook oplossen!

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij hetzelfde probleem. Ik kon de keuzedagen altijd in mijn ns bekijken, maar nu niet meer. Ik heb helemaal niets veranderd ofzo. Probleem wordt duidelijk door NS veroorzaakt en die moeten het ook oplossen!

Vraagje, wordt jouw abonnement binnenkort verlengd? Ik kon ze vorige week wel nog zien, maar nu 6 weken voor mijn verlenging zie ik ook niets meer en staat er ook niets meer op mijn kaart.

Bij mij is sinds enkele dagen ook niets meer te zien. Bij producten staat alleen nog reizen op saldo, geen dalvoordeelabonnement en geen keuzedagen of keuzedagenabonnement. Paar dagen geleden over gebeld: aan een oplossing zou gewerkt worden. Intussen krijg ik nu bij reishistorie de melding dat er een storing is. Rond 9 februari werkte alles naar behoren (op 9 februari heb ik op een keuzedag gereisd). Sinds een kleine week is er het huidige probleem. Bij mij wordt er binnenkort niets verlengd.

Het lijkt mij overduidelijk dat het gemarkeerde antwoord niet klopt. Hoezo zou na jaren probleemloos gekoppeld te zijn geweest, het account nu plotseling niet meer juist gekoppeld zijn? Indien dat wel het geval is, dan ligt de oorzaak bij NS. Zoiets werd mij over de telefoon ook gezegd. Blijkbaar is het lastig om het probleem te verhelpen.

Ook in dat geval is contact met onze Klantenservice verstandig. Als er daadwerkelijk sprake is van een IT probleem, dan hebben we daar meerdere meldingen van klanten voor nodig, tezamen met de betreffende klantgegevens om het probleem te kunnen onderzoeken. Daar kan de Community je niet mee helpen.

Bij mij hetzelfde probleem. Ik kon de keuzedagen altijd in mijn ns bekijken, maar nu niet meer. Ik heb helemaal niets veranderd ofzo. Probleem wordt duidelijk door NS veroorzaakt en die moeten het ook oplossen!

Vraagje, wordt jouw abonnement binnenkort verlengd? Ik kon ze vorige week wel nog zien, maar nu 6 weken voor mijn verlenging zie ik ook niets meer en staat er ook niets meer op mijn kaart.

Nee, mijn abonnement wordt pas in oktober weer verlengd.

Reputatie 7
Badge +2

Mag hier weg 

Ook ik kan mijn keuzedagen niet inzien. Heel vervelend. Maar ik ben niet de enige, lees ik hier. Gedeelde smart is halve smart, dat is zo, maar de NS moet hier toch iets aan kunnen doen???

In ieder geval die foute instructie weghalen bijv. Ben ik nu al te lang mee bezig geweest.. 

Ik kan al jaren mijn keuzedagen inzien maar sinds enige tijd niet meer. Op diverse manieren geprobeerd om de klantenservice te bereiken, maar helaas is het te druk en heb ik na 30 minuten mijn poging gestaakt. Ik lees dat dit een ICT probleem zou zijn, beste NS, LOS DIT OP!!

Ook ik zie niets meer staan als ik ben ingelogd , geen overzicht van keuzedagen , geen reishistorie , ik vind het echt super droevig zoiets ….zo verlies je je trouwe klanten NS 

Bij beide is momenteel een storing, we werken eraan. Excuus voor het ongemak!

Maar er is al 10 dagen minimaal een storing en dan reizigers met een kluitje in het riet sturen ….zoals misschien heeft u net een nieuw account oid ….oh oh dat is klantvriendelijk 

Reputatie 7
Badge +3

Maar er is al 10 dagen minimaal een storing en dan reizigers met een kluitje in het riet sturen ….zoals misschien heeft u net een nieuw account oid ….oh oh dat is klantvriendelijk 

Bij mij zou een nieuw account alles oplossen...niet dus. Eerst kon ik niet in mijn oude account, want dat bleek omgezet in nieuw account wat ik nog moest activeren. Maar niemand liet mij weten dat mijn account omgezet was. kreeg een link voor een account. En ik klik niet zomaar op linken. En zeker niet als ik daar een vage mail na krijg over dat ik een account zou hebben aangevraagd of een e-ticket had gekocht. Beiden niet gedaan. Dus bedankt maar weer voor die onduidelijke communicatie.

 

Reputatie 7
Badge +3

Het geplaatste antwoord klopt niet. Heeft niets met koppeling account te maken. Er is een storing. Dit probleem lijkt alleen mensen met op saldo abonnementen te treffen.

Reputatie 7
Badge +1

Het geplaatste antwoord klopt niet. Heeft niets met koppeling account te maken. Er is een storing. Dit probleem lijkt alleen mensen met op saldo abonnementen te treffen.

 

Dat lijkt mij nogal logisch, want Flex kent helemaal geen keuzedagen😁.

Reputatie 7
Badge +3

Het geplaatste antwoord klopt niet. Heeft niets met koppeling account te maken. Er is een storing. Dit probleem lijkt alleen mensen met op saldo abonnementen te treffen.

 

Dat lijkt mij nogal logisch, want Flex kent helemaal geen keuzedagen😁.

Het is niet alleen een probleem bij keuzedagen.

Bij mij is het probleem verholpen. Alles ziet er weer normaal uit, de juiste producten worden vermeld en de reishistorie is weer beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij is het probleem verholpen. Alles ziet er weer normaal uit, de juiste producten worden vermeld en de reishistorie is weer beschikbaar.

Bij mij dat probleem ook. Er is een nieuwe lay-out.

In mijn profiel zijn de keuzedagen nog steeds niet zichtbaar. Als het goed is, is daar ook een aantekening van gemaakt. Is er ook een email adres waar issues gemeld kunnen worden? Ik zit op mn PC en Chat is nogal traag. Heb geen facebook etc.

Bij voorbaat dank,
Jan Visser

Reageer