Skip to main content

klacht

  • 16 May 2024
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Geachte NS,  Ik schrijf u met betrekking tot een aanhoudend probleem dat ik ondervind met mijn abonnement daluren. Ik heb herhaaldelijk geprobeerd mijn samenreiskorting toe te voegen, maar de activeringsmail die ik ontving werkt niet. Dit heeft geleid tot aanzienlijke tijdverspilling, waarbij ik twee tot vier uur heb besteed aan het proberen dit probleem op te lossen, zonder succes.  Ik ben teleurgesteld dat ik niet in staat ben geweest om dit probleem telefonisch op te lossen, ondanks mijn inspanningen. Ik geloof dat het probleem bij NS ligt en ik verwacht dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.  Ik ben van plan om morgen te reizen en wil dat drie mensen samenreiskorting met mij kunnen delen. Ik verzoek u daarom dringend om mij de benodigde code te verstrekken. Als dit niet mogelijk is, eis ik dat mijn geld wordt terugbetaald.  Ik vertrouw erop dat u deze kwestie met spoed zult behandelen en mij zo snel mogelijk een bevredigende oplossing zult bieden.  Met vriendelijke groet,

3 reacties

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot de klantgegevens van NS en kunnen u dus niet helpen met uw meereiskaartje probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Tip: Haal uw persoonlijke gegevens weg.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt wel eisen dat NS jouw geld terugbetaald, maar welke stappen neem je? Je schrijft dat het niet lukt om jouw samenreiskorting toe te voegen. Bedoel je daarmee dat je samereiskorting in jouw app wilt activeren? Als jij op grond van jouw abonnement mensen wilt mee nemen met samenreiskorting dan genereer je via mijnNS een samenreiscode. Die code stuur je toe naar de mensen die met jou mee gaan reizen. De samenreizigers kunnen de code activeren in mijnNS als ze flex heben of daarmee een kaartje met samenreiskorting kopen. Als abonnementhouder moet jij alleen die code doorsturen.

 

Badge +3

 Ik heb herhaaldelijk geprobeerd mijn samenreiskorting toe te voegen, maar de activeringsmail die ik ontving werkt niet.

Welke activeringsmail?

Reageer