beantwoord

Klassewissel verdwenen

  • 8 July 2023
  • 10 reacties
  • 217 Bekeken

Sinds een paar dagen is de optie van een klassewissel uit mijn app verdwenen. Ook als ik op de website inlog en naar Mijn NS ga, is klassewissel niet meer vindbaar. Ik heb al met Klantenservice gebeld maar die konden me ook niet verder helpen: Het spijt me meneer. Ik snap het ook niet.

Ik heb NS Flex Dal Voordeel. Wie kan me helpen?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 8 July 2023, 11:18

Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Manicus en welkom bij onze Community.

Da's een nogal eigenaardig probleem. Zie je wel de rest van de informatie over je abonnement? Zo niet, dan zou het kunnen liggen aan een probleem met de koppeling tussen je Mijn NS account en de bij ons bekende gegevens. Dat zou de klantenservice voor je moeten kunnen herstellen.

Badge +3

Zijn meerderen die daar last van hebben, zie 

En via de Klantenservice of bij een balie mogen ze het niet meer voor je instellen?

Klantenservice meldde dat ze helaas niets voor mij konden betekenen. Ze snapte het zelf ook niet.

Wordt hier eigenlijk aan gewerkt?

Reputatie 6

We zijn hier zeker van op de hoogte. Het nare is dat dit niet een grootschalig probleem is en dat er blijkbaar iets misgaat bij enkele gebruikers. Als je hier nog steeds last van hebt raad ik je aan om nogmaals contact op te zoeken met de klantenservice en te vragen of ze hier een interne melding over willen doorzetten. Dan kan dit wat uitgebreider nagekeken worden namelijk. 

Is het een idee om het bestaande account te verwijderen en een nieuwe aan te maken? Hoe doe ik dat?

Ik heb een nieuwe account aangemaakt maar het zelfde probleem. Het zit dus aan mijn kaart vast. 

Er moet toch ergens een softwarevinkje bestaan dat zegt: Op deze kaart is klassewissel toegestaan?

Er moet toch ergens een softwarevinkje bestaan dat zegt: Op deze kaart is klassewissel toegestaan?

Was dat maar zo! Dat is het droomscenario, maar die is er niet. De achterliggende afdeling moet dit oplossen. Heb je inmiddels wel al contact gehad?

Het heeft weinig zin om opnieuw te gaan bellen.. Het vorige gesprek verliep hopeloos: een lief maar volstrekt ondeskundig meisje. Het probleem is bekend bij de NS maar treft te weinig mensen om er prioriteit aan te geven.   

Reageer