Sinds een paar dagen is de optie van een klassewissel uit mijn app verdwenen. Ook als ik op de website inlog en naar Mijn NS ga, is klassewissel niet meer vindbaar. Ik heb al met Klantenservice gebeld maar die konden me ook niet verder helpen: Het spijt me meneer. Ik snap het ook niet.
Ik heb NS Flex Dal Voordeel. Wie kan me helpen?
Beste antwoord door Tomas NS
Hoi Manicus en welkom bij onze Community.
Da's een nogal eigenaardig probleem. Zie je wel de rest van de informatie over je abonnement? Zo niet, dan zou het kunnen liggen aan een probleem met de koppeling tussen je Mijn NS account en de bij ons bekende gegevens. Dat zou de klantenservice voor je moeten kunnen herstellen.
Da's een nogal eigenaardig probleem. Zie je wel de rest van de informatie over je abonnement? Zo niet, dan zou het kunnen liggen aan een probleem met de koppeling tussen je Mijn NS account en de bij ons bekende gegevens. Dat zou de klantenservice voor je moeten kunnen herstellen.
We zijn hier zeker van op de hoogte. Het nare is dat dit niet een grootschalig probleem is en dat er blijkbaar iets misgaat bij enkele gebruikers. Als je hier nog steeds last van hebt raad ik je aan om nogmaals contact op te zoeken met de klantenservice en te vragen of ze hier een interne melding over willen doorzetten. Dan kan dit wat uitgebreider nagekeken worden namelijk.
Het heeft weinig zin om opnieuw te gaan bellen.. Het vorige gesprek verliep hopeloos: een lief maar volstrekt ondeskundig meisje. Het probleem is bekend bij de NS maar treft te weinig mensen om er prioriteit aan te geven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.