Het kan zijn dat u de facturen niet kunt zien omdat uw abonnement niet juist gekoppeld is aan uw Mijn NS-account. U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen kijken wat er misgaat en u verder helpen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Goedemorgen javd59 en welkom bij de NS Community.
Tochjo geeft hier het juiste antwoord, je kan het beste contact opnemen met de klantenservice. Ik heb één van je screenshots verwijderd omdat hierin persoonlijke gegevens zichtbaar waren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.