Ik ben een 67-jarige persoon en ik heb mijn account in persoonlijke gegevens gecontroleerd, waar wordt aangegeven dat mijn geboortedatum onjuist is. Dan denken ze volgens mij niet aan het verlaagde tarief voor 65-plussers. Waar en hoe kan ik dit regulariseren, aangezien ik dit niet op dezelfde rekening kan doen.
Bladzijde 1 / 1
Voor het corrigeren van een onjuiste geboortedatum moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.