Skip to main content

Hi medewerker NS,

 

klopt mijn laatste factuur wel?

de prijs voor traject Alkmaar- CS Amsterdam is in 2023 goedkoper geworden dan in 2022. Waarom betaal ik voor maand januari 2023 ( traject vrij vooruitbetalen) dezelfde prijs als in 2022? 
factuurnr verwijderd door moderator

Welkom op de NS Community, serg1993. 

Helaas kan ik hier niet bij je facturen en gegevens. Als er iets niet klopt kun je beter contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken! 


De prijs die je voor (Flex) Traject Vrij per maand betaalt blijft gelden tot een jaar nadat je het abonnement genomen hebt, en gaat daarna pas naar het tarief van 2023 (dat zou dus omlaag moeten zijn).

Dit speelde ook al een paar jaar geleden, toen de Flex vrij reizen abonnementen een euro per maand goedkoper werden.

Wisselen naar Flex Basis en dan (na een paar dagen) weer Traject Vrij nemen zou je de juiste prijs moeten opleveren. 


Reageer