Ik kreeg gisteren een mail over vergeten uitcheck. Plus een link waar ik het verder kon regelen. Al 24 uur krijg ik daar de melding: 'Technische storing. Probeer het later nog eens.' Klopt dat wel?
Goedemiddag Jacomine. Eind vorige week hebben we wel een storing gehad met het inzien van reishistorie, maar deze zou sinds zondag moeten zijn opgelost. Dat je nog steeds een foutmelding krijgt lijkt dus niet te kloppen.
Ik wil je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie. Deze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Hangt er ook wel vanaf bij WIE dit vergeetje was- NS of soms wat anders?
er is ook nog steeds uticheckgemist als site.
Het ging om NS. Inmiddels is het in orde. De link in de mail leidt nog steeds naar een pagina met 'Technische storing', maar via rechtstreeks naar uitcheckgemist gaan heb ik het wel kunnen regelen. Geld zelfs alweer terug.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.