Ik kreeg gisteren een mail over vergeten uitcheck. Plus een link waar ik het verder kon regelen. Al 24 uur krijg ik daar de melding: 'Technische storing. Probeer het later nog eens.' Klopt dat wel?
Antwoord
Mail over uitcheck vergeten. En dan?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Jacomine. Eind vorige week hebben we wel een storing gehad met het inzien van reishistorie, maar deze zou sinds zondag moeten zijn opgelost. Dat je nog steeds een foutmelding krijgt lijkt dus niet te kloppen.
Ik wil je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie. Deze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.