beantwoord

melding van fout op NS website

  • 26 July 2023
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Waar kan ik de NS melden dat er een fout staat inde online omgeving? De fout is dat onder de knop 'wijzig betaalgegevens’ (dat is op de pagina waar je de gegevens van je eigen product hebt staan) géén menu komt waarin je die actie kunt uitvoeren, maar een verkeerd tabblad over het wijzigen van een abonnement (en ook dat geeft dan een foutmelding). Je loopt als klant dus vast.

Via de klantenservice kunnen ze dat ook niet verhelpen en er is geen alternatieve manier om dat te doen.

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 26 July 2023, 18:05

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Er komt geen menu of nieuw tabblad maar een pop-up (althans op een desktop/laptop)

 

Welkom op onze NS Community, Elza K. Wat Robert B zegt klopt! Dus als pop-ups geblokkeerd zijn kan dat wel eens in de weg zitten. Als je die wil toestaan en het nogmaals proberen, dan verneem ik graag of het is gelukt.

Dit kan overigens niet via de app.

Ik ie inmiddels dat bij het ene product wel het juiste menu verschijnt en bij het andere niet. Dus er zit nog steeds een fout op de NS site. Zelfs binnen een account.

Dus nee, Laura van de NS: het is niet gelukt.

Ik krijg wel een pop-up maar de verkeerde: alsof ik een abonnement wil wijzigen ipv een ander rekeningnummer opvoeren.

Zonder precies te zien wat er misgaat kunnen we helaas lastig gericht adviseren, Elsa K. Hoe Robert B het heeft toegelicht is in ieder geval hoe het hoort te werken en zo werkt het ook voor mij zelf. Mogelijk dat er iets lokaals niet goed zit, heb je ook al geprobeerd om de cookies van je browser te verwijderen, of heb je het geprobeerd via een andere browser?

Reageer