beantwoord

mijn ns en klachten

  • 16 September 2023
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Waarom is het niet mogelijk om na het inloggen in Mijn NS, een klacht te melden of een service verzoek te doen?

 

Waarom moet men nu openbaar via twitter dit doen of via een niet werkende chat robot. Telefonisch is men natuurlijk niet bereikbaar.

Het kan zo handig zijn. Je logt in, je meld een probleem of dient een klacht in, men weet meteen omtrent welk abbonement het gaat. Kan de reizen na lopen net zoals betalingen. Het probleem kan later opgezocht worden en nagelezen worden.

En de service kan zeer klant gericht plaatsvinden.

 

Hoe moet ik nu het “reizen zonder geldig reisrecht” aanvechten. Je moet een poortje door, gebruikt je flex pas, en die poort gaat open, maar die registreerd dit niet na behoren. Conducteur geeft aan dat er iets niet klopt, want die weet ook dat je de poortjes door moet. Maar intussen mag ik 50 Euro betalen. Mocht iemand denken, goh er is een geld terug knop onder die reis...nou dus niet, kan dus dagen duren….

Een dergelijke knop moet altijd direct achter een reis staan...

 

De NS doet dit gewoon bewust. Wetende dat de meeste mensen toch niet gaan protesteren en intussen lekker cashen.

Onvoldoende personeel op de service afdeling en Lieneke Bouma lekker een bonus opstrijken daarmee, want zo lekker goedkoop en efficient.

 

icon

Beste antwoord door MoDe 16 September 2023, 18:36

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt (lucht gerust je hart).

Maar je maakt nogal wat aannames over de bereikbaarheid van NS en over het klanten opzettelijk/bewust moeilijk maken.

En onvoldoende personeel komt echt niet omdat Lieneke Bouma er zo warmpjes bij zit. 🤣

Reputatie 7
Badge +3

Met zo’n geld terug knop werk je zwart reizen in de hand, want lekker makkelijk, je checkt bewust niet in en na controle vraag je gewoon je geld terug.

Vervelend dat er iets met inchecken fout is gegaan en je nu een correcttarief hebt gekregen. Je kunt ook via DM een bericht naar de klantenservice sturen. Dat is niet openbaar. En voortaan de tijd nemen om te kijken wat op het schermpje staat. Je kunt maar 1x die €50 laten corrigeren.

Waarom zou de NS een knop plaatsen, geld terug...dat doet men alleen als men echt weet dat er een probleem is met de incheck methodes.Als alles goed werkt zou zo’n knop niet eens nodig zijn.

 

Gewoon een knop achter elke rit, van hier ben ik niet mee eens. Kijk naar mijn reis geschiedenis en loop alle na.Je hoeft niet eens meteen het geld terug te krijgen.Gewoon een dispute knop.

 

Lekker allemaal doorzagen dat men lekker kan zwartrijden op die manier...euhm, als men dus meteen het geld overmaakt met zo’n geld terug knop...dan vraag je er gewoon om.

 

Onvoldoende personeel komt omdat men niet een normaal salaris wilt geven.Maar die Bouma krijgt wel een bonus omdat ze op personeelskosten goed heeft bezuinigd...

 

We zijn nu een goede 2 weken verder, nog steeds geen mogelijkheid om dit terug te draaien.  Mijn terug reis van die zelfde dag staat ook nog niet in het overzicht….

 

Kijken op het schermpje zou het allemaal voorkomen, wat een...….?

 

Ik krijg niet de indruk dat iemand hier echte oplossingen kan aandragen...

 

 

 

Reputatie 7
Badge

Oplossingen zat hier. Maar als de top maar ook personeel van NS er niks mee doet?

Reageer