Hallo, Afgelopen weekend 9 juli 2022 heb ik mijn email adres bij MijnNS veranderd en daarna ook het wachtwoord gewijzigd. Als ik nu wil inloggen krijg ik een fractie van een seconde mijn MijnNS pagina te zien en direct daarna een foutmelding “Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals of neem contact op met NS Klantenservice.“ ZIE FOTO.
Als ik op de link "Naar Mijn NS” klik dan krijg ik weer heel even de MijnNS pagina te zien en daarna dezelfde foutmelding.
Nadat ik alle cookies van ns.nl had weggegooid kreeg ik nog steeds dezelfde fout. Het inloggen aan de NS server kant lijkt dus wel te lukken, maar de MijnNS pagina geeft daarna een fout.
Ik log in bij MijnNS met mijn emailadres.
De klantenservice kon zien dat ik wijzigingen had gedaan maar niet verder helpen, en zei dat IT van NS hiernaar moest kijken mbv een foto van het scherm.
*bericht is aangepast door moderator, privégegevens verwijderd