beantwoord

Mijn NS inloggen geeft foutmelding Resetten cookies helpt niet Help IT

  • 11 July 2022
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Hallo, Afgelopen weekend 9 juli 2022 heb ik mijn email adres bij MijnNS veranderd en daarna ook het wachtwoord gewijzigd. Als ik nu wil inloggen krijg ik een fractie van een seconde mijn MijnNS pagina te zien en direct daarna een foutmelding “Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals of neem contact op met NS Klantenservice.“ ZIE FOTO.

Als ik op de link "Naar Mijn NS” klik dan krijg ik weer heel even de MijnNS pagina te zien en daarna dezelfde foutmelding. 

Nadat ik alle cookies van ns.nl had weggegooid kreeg ik nog steeds dezelfde fout. Het inloggen aan de NS server kant lijkt dus wel te lukken, maar de MijnNS pagina geeft daarna een fout.

Ik log in bij MijnNS met mijn emailadres.

De klantenservice kon zien dat ik wijzigingen had gedaan maar niet verder helpen, en zei dat IT van NS hiernaar moest kijken mbv een foto van het scherm. 

 

*bericht is aangepast door moderator, privégegevens verwijderd

icon

Beste antwoord door Tomas NS 12 July 2022, 11:02

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen Gijs, en welkom bij onze Community.

 

Dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Wat hinderlijk!

Ik wil je in dit geval toch adviseren om contact op te nemen met de klantenservice (dit is helaas geen klantenservicekanaal). Via Twitter of Facebook kun je de foutmelding ook bijvoegen en kunnen de collega's van de klantenservice hier een onderzoek naar verrichten. Ik vermoed dat er iets niet helemaal lekker is gegaan met het wijzigen van je e-mailadres.

Reputatie 7
Badge +1

Ik lees toch hier:

 

De klantenservice kon zien dat ik wijzigingen had gedaan maar niet verder helpen, en zei dat IT van NS hiernaar moest kijken mbv een foto van het scherm.

 

Waarom moet TS nu toch weer met de klantenservice contact opnemen?? In het verleden werden dit soort dingen nog wel eens opgelost door priveberichten. Waarom kan dat nu niet meer? 

Mocht het zo zijn dat TS al contact heeft gehad met oNS via Twitter of Facebook, maar daar niet uit is gekomen, dan verneem ik dat natuurlijk graag middels een privébericht. Ik vat de zin juist op in de zin dat TS telefonisch contact heeft opgenomen maar dat men daar niet kon zien wat TS op zijn scherm zag. Vandaar de doorverwijzing.

Dit is geen klantenservicekanaal, noch is het een IT afdeling. Ik wil de melding van TS graag aannemen, maar mijn bezoeken hier op het forum zijn dusdanig beperkt dat TS via Facebook of Twitter sneller een reactie heeft.

Ik er graag op wijzen dat ik niet beschik over een Twitter of Facebook account dus op die manier een bericht sturen zal niet gaan.

Ik er ook graag op wijzen dat ik toch echt door de klantenservice ben doorverwezen naar de NS community.

Mocht het zo zijn dat TS al contact heeft gehad met oNS via Twitter of Facebook, maar daar niet uit is gekomen, dan verneem ik dat natuurlijk graag middels een privébericht. Ik vat de zin juist op in de zin dat TS telefonisch contact heeft opgenomen maar dat men daar niet kon zien wat TS op zijn scherm zag. Vandaar de doorverwijzing.

Dit is geen klantenservicekanaal, noch is het een IT afdeling. Ik wil de melding van TS graag aannemen, maar mijn bezoeken hier op het forum zijn dusdanig beperkt dat TS via Facebook of Twitter sneller een reactie heeft.

 

.

Dat is niet de bedoeling. Je mag Tomas een privébericht sturen als je dat wilt, maar hij is niet alle dagen actief op de community. Het advies blijft om dit via een ander kanaal op te laten lossen.

Reageer