Beste mensen, in Mijn NS ontbreekt de reishistorie van de afgelopen week (3 reisdagen). Ik heb met de Klantenservice gebeld en zij zien dat deze reizen wel degelijk in het systeem zitten. Alleen zie ik ze niet in Mijn NS verschijnen. Hoe komt dit en wat kunnen jullie eraan doen? De medewerker van Klantenservice zei dat ik een screenshot moest maken, dat heb ik gedaan maar dat kan ik hier niet aanhechten. Hoe werkt dit verder? Ik wil graag geholpen worden. Groet, Peter Siebe
Goedemorgen Peter Siebe. Welkom bij de NS Community.
De reishistorie (van oktober) is niet of maar deels in te zien momenteel, door een storing in Mijn NS. We verwachten dat dit in de loop van de week opgelost is.
Gezien de Klantenservice de reishistorie wel in kan zien kan je voor eventuele inhoudelijke vragen/correcties etc. bij hen terecht.
Beste Sascha, helaas meld ik me opnieuw. Ik log zonet in en oktober is opnieuw lang niet compleet op Mijn NS. Wanneer is naar verwachting deze storing voorbij? En vooral: is er een andere manier hoe ik aan het overzicht van mijn NS-reizen kan komen in die maand (ik moet een aantal reizen declareren, vandaar de urgentie). - Groet, Peter
Om welke reizen gaat het? Alleen de laatste reizen van de maand of meer?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.