beantwoord

mijn NS niet beschikbaar, kan geen factuur spec downloaden

  • 28 August 2023
  • 15 reacties
  • 448 Bekeken

Hi,

Er is een technisch issue gaande met "mijn NS” waardoor deze melding getoond wordt na inloggen:


“Helaas is Mijn NS niet beschikbaar

Je kunt op dit moment niet inloggen in Mijn NS. We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak. Wij zien je graag op een later tijdstip terug.”


Ten eerste lijkt deze melding niet accuraat. Inloggen werkt, alleen er wordt vervolgens geen toegang gegeven tot gepersonaliseerde content / gegevens.
Ik heb een factuurspecificatie nodig voor mijn werkgever. Kunt u vertellen of de problemen vandaag verholpen gaan worden, of kan ik anders deze pdf toegestuurd krijgen per email?

Bvd!​​​​​​​

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 August 2023, 16:31

Bekijk origineel

15 reacties

Welkom op onze NS Community Joris van Eil. Heb je eerder wel al succesvol in kunnen loggen mét toegang tot je facturen e.d? Als dit nog niet het geval is geweest, dan zou het aan de koppeling kunnen liggen. In dat geval wil ik je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice.

HI Laura,
Ja ik gebruik al jaren de Mijn NS interface om mijn facturen en betaal overzichten in te zien. Nu is het overzicht van MIjn NS helemaal leeg:


Als ik overigens jouw “klantenservice” linkje volg, is de eerste optie die daar wordt geboden de “NS Community”, en daar ben ik nu geloof ik al ;)

Hier is overigens het beeld dat ik krijg als ik deeplink naar de pagina waar normaliter mijn betaalgeschiedenis te zien is:

Zoals je ziet is ook hier alles leeg. Dit is bij elke browser hetzelfde.
Eerder vandaag kreeg ik zoals ik zei de melding “het is niet mogelijk om in te loggen op mijn NS” maar die melding is nu ook weg. 

Kun je misschien via een omweg alsnog de laatste factuur specificatie naar me opsturen? Ik (en ongetwijfeld heel veel klanten met mij) heb deze nodig voor mijn werkgever.
 

Hi Laura,

ik gebruik al enige maanden MijnNS en heb hetzelfde probleem met inloggen. Heb zo'n vermoeden dat wij niet de enige zijn gezien het feit dat er telefonisch lange wachtrijen zijn.

Graag zou ik horen wanneer deze functie weer beschikbaar komt.

Groet

Monique

Ik heb hetzelfde

zo te zien heeft dit probleem al eens eerder bestaan: 

 

en hier https://community.ns.nl/topic/show?tid=76386&fid=53

Reputatie 7
Badge +3

Eens in de zoveel tijd is er weer eens storing in MijnNS. De ene keer keer kun je helemaal niet inloggen, een andere keer kun je geen reishistorie zien of geen facturen bekijken. Nu kan ik op zich wel inloggen maar kom niet op de startpagina/dashboard (zelfde als de hier geplaatste screenprints) waardoor je gewoon niets ziet of kan doen. Gister waren er meerdere klanten die geen wijzigingen konden doen in hun Flex abonnement. 

 

Edit, ik geloof dat het weer begint te werken. Wel lange tijd voor er iets laadt, maar ik kom weer op de startpagina en kan ook het betaaloverzicht zien. 

dat geldt helaas niet voor mij

Er zijn momenteel geen storingen bekend met Mijn NS. Wel zijn er andere kleine verstoringen wat wellicht een oorzaak kunnen hebben, maar dat is (nog) niet vastgesteld. Het advies is alsnog om contact op te nemen met onze klantenservice. Via onze social kanalen kan je snel een antwoord verwachten.

Reputatie 5

Er zijn momenteel geen storingen bekend met Mijn NS. Wel zijn er andere kleine verstoringen wat wellicht een oorzaak kunnen hebben, maar dat is (nog) niet vastgesteld. 

Er is wel degelijk een (langdurige) storing. Ik krijg, net als vele anderen, al vrijwel de hele dag deze melding. Zelfs als ik kortdurend wel kan inloggen, is Mijn NS vervolgens helemaal leeg.

 

Sinds vandaag hebben we een storing aan onze systemen waardoor je geen abonnement kan wijzigen. Ik ben bang dat het nu wat erger is geworden. We werken hard aan een oplossing.

Hij doet het weer!

Bedankt voor het melden, Joris!

Tip voor de andere lezers: hij doet het soms weer. dus probeer het een paar keer achter elkaar en als je gelukt hebt dan verschijnt je overzicht.

Bij mij werkt het nog steeds niet

Reageer