beantwoord

Mijn NS - niet mogelijk om in te loggen

  • 21 november 2019
  • 8 reacties
  • 394 Bekeken

Het lijkt erop dat de server niet werkt. Ik krijg een bad gateway 504 error.(211119 -11.50 u.). De service ligt er nu ook helemaal uit, wordt nu ook gemeld via site. Is er enig zich op wanneer er weer in Mijn NS ingelogd kan worden ?

icon

Beste antwoord door Danny NS 21 november 2019, 12:03

Hoi AardeWerk,

Helaas ligt Mijn NS er nu uit. Het is nog niet bekend wanneer dit is opgelost. Kan ik jou wellicht van informatie voorzien waar je naar op zoek was?

Mijn excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi AardeWerk,

Helaas ligt Mijn NS er nu uit. Het is nog niet bekend wanneer dit is opgelost. Kan ik jou wellicht van informatie voorzien waar je naar op zoek was?

Mijn excuses voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +3

Mijn NS is door de vele storingen langzamerhand een serieus probleemgeval geworden.

Ik ervaar de laatste periode een stijging in het aantal storingen dat Mijn NS aangaat. De meeste storingen waardoor Mijn NS niet beschikbaar is komt door de achterliggende klantendatabase. Echter is het nu een verstoring aan de omgeving van Mijn NS zelf. Bij de klantenservice hebben we nog volledige controle over alles wat in Mijn NS ook kan.

Ik krijg nu deze melding

De storing is verholpen, het is weer mogelijk om in te loggen.

Ik krijg al een paar dagen op het punt van bevestigen aangekomen.

“Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0002)”

Ook nu nog regelmatig onmogelijk om in MijnNS te inloggen…

Wat is er aan de hand?

De volgende melding komt vaak;

Something went wrong!

Ongeldige sessie

Uw sessie is ongeldig of verlopen.

Er is iets misgegaan. Neem contact op als het probleem zich blijft herhalen. Referentie: KICXWO

 

Vervelend dat het inloggen niet lukt! In eerste instantie adviseren we vaak om cookies/geschiedenis te wissen of een andere browser te proberen. Mocht het dan nog steeds niet lukken neem dan even contact op met onze Klantenservice. Dan kan er gekeken worden of er wellicht iets mis is met de registratie van het Mijn NS-account.

Reageer