Skip to main content
beantwoord

Mijn NS - niet mogelijk om in te loggen


Toon eerste bericht

28 reacties

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 22 november 2022

Dit is al jaren zo, zowel in de mobile app als desktop. Met zo’n groot IT team moet je je hiervoor toch schamen

 

 


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1677 reacties
  • 22 november 2022

Dit werkt bij mij wel gewoon voor allebei mijn OV-Chipkaarten. Het lijkt mij eerder dat er iets mis is gegaan in jouw NS-account.

Heb je er al eens contact over gehad met de klantenservice?


  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 23 november 2022
JurgenH schreef:

Dit werkt bij mij wel gewoon voor allebei mijn OV-Chipkaarten. Het lijkt mij eerder dat er iets mis is gegaan in jouw NS-account.

Heb je er al eens contact over gehad met de klantenservice?

 

Het werkt wel bij mij maar vaak niet. Ook in mijn android app heel vaak de melding dat er geen data kan worden opgehaald. Lijkt mij eerder een server error. 


Reageer