beantwoord

Mijn NS - niet mogelijk om in te loggen

  • 21 November 2019
  • 28 reacties
  • 1403 Bekeken

Het lijkt erop dat de server niet werkt. Ik krijg een bad gateway 504 error.(211119 -11.50 u.). De service ligt er nu ook helemaal uit, wordt nu ook gemeld via site. Is er enig zich op wanneer er weer in Mijn NS ingelogd kan worden ?

icon

Beste antwoord door Danny NS 21 November 2019, 12:03

Bekijk origineel

28 reacties

Dit is al jaren zo, zowel in de mobile app als desktop. Met zo’n groot IT team moet je je hiervoor toch schamen

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Dit werkt bij mij wel gewoon voor allebei mijn OV-Chipkaarten. Het lijkt mij eerder dat er iets mis is gegaan in jouw NS-account.

Heb je er al eens contact over gehad met de klantenservice?

Dit werkt bij mij wel gewoon voor allebei mijn OV-Chipkaarten. Het lijkt mij eerder dat er iets mis is gegaan in jouw NS-account.

Heb je er al eens contact over gehad met de klantenservice?

 

Het werkt wel bij mij maar vaak niet. Ook in mijn android app heel vaak de melding dat er geen data kan worden opgehaald. Lijkt mij eerder een server error. 

Reageer