Skip to main content
Antwoord

mijn ns problemen. geen data

  • July 1, 2022
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Geen enkele reishistorie en kosten overzicht mogelijk al enkele tijd in mijn ns in zowel app als in het account.

Beste antwoord door Aurora NS

Hoi Mcci. Welkom op de NS Community.

We hebben al een tijdje last van storingen in de Mijn NS-accounts. Waarschijnlijk heb jij hier ook last van. Excuses! Mocht je de reisgeschiedenis nodig hebben, dan kun je deze ook inzien in je OV-chipkaart account.

5 reacties

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • July 1, 2022

Hoi Mcci. Welkom op de NS Community.

We hebben al een tijdje last van storingen in de Mijn NS-accounts. Waarschijnlijk heb jij hier ook last van. Excuses! Mocht je de reisgeschiedenis nodig hebben, dan kun je deze ook inzien in je OV-chipkaart account.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 3, 2022

Is er een idee wanneer de it afdeling deze problemen boven water heeft? Want het is idd niet van 1 dag.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • July 4, 2022

Gaat dit om NS Flex of reizen op saldo?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 11, 2022

Ns flex


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • July 11, 2022

En welke periode gaat het om? Het kan soms wel 2 weken duren voordat alles is verwerkt.