beantwoord

mijn ns problemen. geen data

  • 1 July 2022
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Geen enkele reishistorie en kosten overzicht mogelijk al enkele tijd in mijn ns in zowel app als in het account.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 1 July 2022, 14:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Hoi Mcci. Welkom op de NS Community.

We hebben al een tijdje last van storingen in de Mijn NS-accounts. Waarschijnlijk heb jij hier ook last van. Excuses! Mocht je de reisgeschiedenis nodig hebben, dan kun je deze ook inzien in je OV-chipkaart account.

Is er een idee wanneer de it afdeling deze problemen boven water heeft? Want het is idd niet van 1 dag.

Gaat dit om NS Flex of reizen op saldo?

Ns flex

En welke periode gaat het om? Het kan soms wel 2 weken duren voordat alles is verwerkt.

Reageer