Skip to main content
Antwoord

Mijn NS reishistorie down?

  • June 17, 2023
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Ik kan mijn reishistorie (MijnNS > Mijn reizen > reishistorie) van ongeveer de afgelopen maand niet zien bij mijnNS. De reizen over deze periode zijn wel in rekening gebracht, dus ze zullen geregistreerd zijn.Ik probeer dit in te zien om reizen te declareren.

Heeft iemand anders hier ook last van en een idee hoe dit verholpen kan worden?

Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Ragnar5 en welkom bij de NS Community,

 

Er is geen storing gaande waardoor dit komt. Heb je toevallig nog een oude verlopen kaart gekoppeld? Als dat het geval is kan je deze verwijderen. Als dan alleen je huidige actieve kaart is gekoppeld moet je gewoon alles in kunnen zien. Als dat niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dan uitzoeken waardoor dit komt.

2 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 17, 2023

Hallo Ragnar5 en welkom bij de NS Community,

 

Er is geen storing gaande waardoor dit komt. Heb je toevallig nog een oude verlopen kaart gekoppeld? Als dat het geval is kan je deze verwijderen. Als dan alleen je huidige actieve kaart is gekoppeld moet je gewoon alles in kunnen zien. Als dat niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dan uitzoeken waardoor dit komt.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • June 21, 2023

Beste Erryt,

Bedankt voor je reactie. Het werkt nu wel. Ik zal voor de zekerheid mijn oude kaarten ontkoppelen.

Hartelijk dank voor je tijd!