Ik kan mijn reishistorie (MijnNS > Mijn reizen > reishistorie) van ongeveer de afgelopen maand niet zien bij mijnNS. De reizen over deze periode zijn wel in rekening gebracht, dus ze zullen geregistreerd zijn.Ik probeer dit in te zien om reizen te declareren.
Heeft iemand anders hier ook last van en een idee hoe dit verholpen kan worden?
Bij voorbaat dank!
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Ragnar5 en welkom bij de NS Community,
Er is geen storing gaande waardoor dit komt. Heb je toevallig nog een oude verlopen kaart gekoppeld? Als dat het geval is kan je deze verwijderen. Als dan alleen je huidige actieve kaart is gekoppeld moet je gewoon alles in kunnen zien. Als dat niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dan uitzoeken waardoor dit komt.
Er is geen storing gaande waardoor dit komt. Heb je toevallig nog een oude verlopen kaart gekoppeld? Als dat het geval is kan je deze verwijderen. Als dan alleen je huidige actieve kaart is gekoppeld moet je gewoon alles in kunnen zien. Als dat niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dan uitzoeken waardoor dit komt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.