Via de app staat overal ‘Onbekende fout’’Informatie tijdelijk niet beschikbaar’ '; Er is een fout opgetreden bij...’ Dit is blijkbaar al dagen zo gezien andere meldingen. Wanneer wordt dit opgelost?
Hi EveK, welkom op de NS Community!
Er is op dit moment geen storing gaande. Als ik zelf inlog, kom ik deze meldingen ook niet tegen. Ik raad je aan om jouw Mijn NS-account even na te laten kijken door onze klantenservice.
Hier nu ook, al een half uur aan de telefoon gezeten. Maar ze konden me niet helpen ik moest via de chat inloggen. Hier sta ik ook al 20 minuten in de wacht. Kan 45 minuten duren. Hoe is dit probleem uiteindelijk bij jullie verholpen?
Hier nu ook, al een half uur aan de telefoon gezeten. Maar ze konden me niet helpen ik moest via de chat inloggen. Hier sta ik ook al 20 minuten in de wacht. Kan 45 minuten duren. Hoe is dit probleem uiteindelijk bij jullie verholpen?
Mijn NS heeft helaas zeer frequent last van storingen, dat gezegd hebbende heb ik zojuist ingelogd op mijn PC en geen problemen. Waar log je op in? Telefoon?
Blijkbaar was er iets niet goed gekoppeld, Uiteindelijk is het opgelost.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.