Skip to main content
Antwoord

Mijn samenreiskorting heeft niet gewerkt. Kan ik alsnog restitutie krijgen op de factuur? Hoe vraag ik dat aan?

  • June 25, 2023
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Op 24 mei ben ik bewust buiten de spits gereisd en heb samenreiskorting aangezet met mijn partner voor een retour Lochem Amsterdam. Op mijn faktuur blijkt dat toch vol tarief is berekend. We kunnen beide fakturen overleggen, maar bij welk digitale loket kan ik dit voorleggen?

Beste antwoord door Daniël NS

Hey Sandra Av. Welkom bij de NS Community.

We kunnen hier niet de volledige omstandigheden inzien en ook geen aanpassingen in facturen doen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit na te laten kijken. 

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 25, 2023

Hoe laat bent u ingecheckt? Het gaat om inchecktijd en niet om hoe laat de trein is genomen.

Partner had abonnement en heeft wel korting gekregen?


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 25, 2023

Hey Sandra Av. Welkom bij de NS Community.

We kunnen hier niet de volledige omstandigheden inzien en ook geen aanpassingen in facturen doen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit na te laten kijken.