Op 24 mei ben ik bewust buiten de spits gereisd en heb samenreiskorting aangezet met mijn partner voor een retour Lochem Amsterdam. Op mijn faktuur blijkt dat toch vol tarief is berekend. We kunnen beide fakturen overleggen, maar bij welk digitale loket kan ik dit voorleggen?
Bladzijde 1 / 1
Hoe laat bent u ingecheckt? Het gaat om inchecktijd en niet om hoe laat de trein is genomen.
Partner had abonnement en heeft wel korting gekregen?
Hey Sandra Av. Welkom bij de NS Community.
We kunnen hier niet de volledige omstandigheden inzien en ook geen aanpassingen in facturen doen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit na te laten kijken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.