beantwoord

missende reizen op reishistorie

  • 21 September 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo, ik heb een paar dagen terug een heen- en terugreis gemaakt met NS Flex Traject Vrij, ik zie hiervan alleen de heen reis naar mijn eindbestemming en niet de terug reis naar mijn thuisstation. Deze fout is tot nu toe 2 keer gebeurt bij mijn laatst gereden reizen die al zichtbaar zijn op mijn reishistorie. Ik hoef ondertussen niet over te stappen en heb ook niet opnieuw in gecheckt. op dit moment zijn deze reizen 3 en 2 dagen geleden gemaakt. Hoe moet dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 21 September 2023, 11:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi L H,

Kwestie van geduld hebben. Het kan bij NS even (en soms lang) duren voor reizen verwerkt zijn in de reishistorie. Het kan ook voorkomen dat latere reizen sneller verwerkt zijn dan eerder gemaakte reizen. Geen idee waarom, maar 't is zoals 't is.

Reputatie 4

Hallo, ik heb een paar dagen terug een heen- en terugreis gemaakt met NS Flex Traject Vrij, ik zie hiervan alleen de heen reis naar mijn eindbestemming en niet de terug reis naar mijn thuisstation. Deze fout is tot nu toe 2 keer gebeurt bij mijn laatst gereden reizen die al zichtbaar zijn op mijn reishistorie. Ik hoef ondertussen niet over te stappen en heb ook niet opnieuw in gecheckt. op dit moment zijn deze reizen 3 en 2 dagen geleden gemaakt. Hoe moet dit opgelost worden?

dat klopt meestal duurt 2 dagen voor zichtbaar is anders staan ze gewoon in de factuur bus en tram metro kan binnen 21 dagen duren voordat ze zichtbaar zijn

Badge +3

Geduld inderdaad, want ook al is de terugreis ‘meteen’ zichtbaar…

De heenreis kan pas dagen of weken later erbij komen (óók bij trein en met NS).

 

Reageer