beantwoord

na 14 minuten gestopt met bellen

  • 11 May 2023
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Heb 11 mei voor 8 uur ochtend gebeld klantenservice, om de factuur die w.s 15e word afgeschreven. Uit te stellen alleen deze maand na 20 mei.

De medewerker zet mij in de wacht om dit te veranderen, na 14 minuten wachten gestopt.

Waarom moet ik zolang wachten elke minuut telefoon kost geld voor andere datum betaling.

 

Dus bij deze na de 20 e mei kunnen jullie of als dit niet kan ik het bedrag overmaken van reizen

Vriendelijke groet,

 

[persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 11 May 2023, 09:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi sawadikrap,

Op deze openbare community helpen reizigers elkaar. Wij zijn geen NS-medewerkers en kunnen dus niet bij klantgegevens, en kunnen je hier dus ook niet mee helpen.

Overigens is het geen probleem om de factuur een keer een paar dagen later te betalen. Als de automatische afschrijving mislukt, krijg je enkele dagen later een e-mail met instructies om het bedrag alsnog handmatig over te maken. Er zullen nog niet direct extra kosten in rekening gebracht worden.

Wellicht is het verstandig je persoonlijke gegevens te verwijderen uit je bericht. Dit kan door in het bericht rechtsonder op de drie puntjes te klikken en te kiezen voor ‘Bewerk'.
EDIT: Dit is reeds gedaan door een moderator.

Reageer