Skip to main content
Antwoord

Niet mogelijk om OV chipkaart aan mijn NS account te koppelen

  • June 13, 2023
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Ondanks dat het 12 juni is (een dag na de aangekondigde storing van mijn NS). Geeft mijn NS helaas nog altijd, zowel op mijn laptop als mobiele telefoon, aan dat het niet mogelijk is om mijn (nieuwe) OV chipkaart (vervangen ivm verlopen kaart) te koppelen aan mijn NS. Daardoor is mijn reishistorie niet up to date en is het niet mogelijk om geld terug te vragen voor mijn vertraging van minimaal een uur. 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo KimHeckmans95 en welkom bij de NS Community,


Wat is de einddatum van je nieuwe kaart? Via dit formulier kan je de claim indienen zonder dat je daar een account voor hoeft te hebben.

3 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2023

Hallo KimHeckmans95 en welkom bij de NS Community,


Wat is de einddatum van je nieuwe kaart? Via dit formulier kan je de claim indienen zonder dat je daar een account voor hoeft te hebben.


  • Intercity
  • July 16, 2023

De moderator zou het probeem moeten doorzetten naar software development en niet de gebruiker doorverwijzen naar de servicedesk. De servicedesk heeft geen idee wat de doen.


  • Intercity
  • July 20, 2023

Het is me zojuist gelukt mijn ov- chipkaart te koppelen. Na 10 dagen proberen (ook vanmorgen nog) is het opeens gelukt.