Ondanks dat het 12 juni is (een dag na de aangekondigde storing van mijn NS). Geeft mijn NS helaas nog altijd, zowel op mijn laptop als mobiele telefoon, aan dat het niet mogelijk is om mijn (nieuwe) OV chipkaart (vervangen ivm verlopen kaart) te koppelen aan mijn NS. Daardoor is mijn reishistorie niet up to date en is het niet mogelijk om geld terug te vragen voor mijn vertraging van minimaal een uur.
Bladzijde 1 / 1
Hallo KimHeckmans95 en welkom bij de NS Community,
Wat is de einddatum van je nieuwe kaart? Via dit formulier kan je de claim indienen zonder dat je daar een account voor hoeft te hebben.
De moderator zou het probeem moeten doorzetten naar software development en niet de gebruiker doorverwijzen naar de servicedesk. De servicedesk heeft geen idee wat de doen.
Het is me zojuist gelukt mijn ov- chipkaart te koppelen. Na 10 dagen proberen (ook vanmorgen nog) is het opeens gelukt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.