Op zaterdag 24 september twee keer treintickets moeten kopen via de app. De eerste keer heb ik niks ontvangen, tweede keer wel, maar het geld is er twee keer vanaf gehaald en er is niks teruggestort op mijn rekening. Erg jammer want 14.52€ dubbel betalen wordt al snel wat geld
Bladzijde 1 / 1
Elke transactie die niet leidt tot het versturen van een kaartje wordt binnen een paar dagen teruggestort, na de reset om vier uur elke ochtend. U krijgt uw geld terug. Is het er na vier dagen nog niet neem dan contact op met Klantenservice.
Als het is afgeschreven, neem dan sowieso even contact op. Van identieke tickets mag er sowieso 1 gerestitueerd worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.