beantwoord

Niet ontvangen treinkaartje, wel betaald

  • 30 September 2022
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Op zaterdag 24 september twee keer treintickets moeten kopen via de app. De eerste keer heb ik niks ontvangen, tweede keer wel, maar het geld is er twee keer vanaf gehaald en er is niks teruggestort op mijn rekening. Erg jammer want 14.52€ dubbel betalen wordt al snel wat geld

icon

Beste antwoord door Laura NS 30 September 2022, 13:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Elke transactie die niet leidt tot het versturen van een kaartje wordt binnen een paar dagen teruggestort, na de reset om vier uur elke ochtend. U krijgt uw geld terug. Is het er na vier dagen nog niet neem dan contact op met Klantenservice.

Als het is afgeschreven, neem dan sowieso even contact op. Van identieke tickets mag er sowieso 1 gerestitueerd worden. 

Reageer