Skip to main content
Antwoord

Niet ontvangen treinkaartje, wel betaald

  • September 30, 2022
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Op zaterdag 24 september twee keer treintickets moeten kopen via de app. De eerste keer heb ik niks ontvangen, tweede keer wel, maar het geld is er twee keer vanaf gehaald en er is niks teruggestort op mijn rekening. Erg jammer want 14.52€ dubbel betalen wordt al snel wat geld

Beste antwoord door Laura NS

Als het is afgeschreven, neem dan sowieso even contact op. Van identieke tickets mag er sowieso 1 gerestitueerd worden. 

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • September 30, 2022

Elke transactie die niet leidt tot het versturen van een kaartje wordt binnen een paar dagen teruggestort, na de reset om vier uur elke ochtend. U krijgt uw geld terug. Is het er na vier dagen nog niet neem dan contact op met Klantenservice.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2022

Als het is afgeschreven, neem dan sowieso even contact op. Van identieke tickets mag er sowieso 1 gerestitueerd worden.