Ns app geeft aan dat ik niet in- of uitgecheckt heb. Maar in mijn NS kan ik dat niet terugvinden. Er is wel extra geld afgeschreven. Wat moet ik doen?


Ns app geeft aan dat ik niet in- of uitgecheckt heb. Maar in mijn NS kan ik dat niet terugvinden. Er is wel extra geld afgeschreven. Wat moet ik doen?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Achterdehaesen en welkom bij de NS Community.
De transacties uit november zullen inderdaad abonnementskosten zijn geweest van jouw abonnement. Wat betreft de transactie van gisteren, het lijkt erop dat die nog niet is verwerkt (status ‘in bewerking’), waardoor je nog geen correctie hiervoor kan aanvragen. Dit kan een dag of twee duren.
Ik zou adviseren om na het weekend nogmaals te proberen om de correctie aan te vragen. Mocht het dan nog steeds niet lukken kun je contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kijken dan even mee.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.