Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik heb gisteren tussen 20:08 (inchecken) en 21:47 (uitchecken) de volgende reis gemaakt: Amsterdam Centraal > Hilversum > Apeldoorn.

 

Nu geeft de MijnNS app aan dat ik niet ben uitgecheckt (dus nog steeds ingecheckt) terwijl ik volgens de reishistorie op www.ov-chipkaart.nl wel ben uitgecheckt. Is er hier sprake van vertraging in MijnNS? 

Alle stations waar ik ben geweest hebben namelijk poortjes en ik kan het dus onmogelijk vergeten zijn om uit te checken. 

Geen idee of het van belang is, maar ik heb een NS Flex weekend voordeel abonnement. 

Hoi GVN en welkom terug op de NS Community!

Het kan bij NS Flex nog wel eens wat langer duren voordat deze reizen zijn verwerkt. Mocht dit nou echt niet verwerkt worden na een aantal dagen, of er wordt een correctietarief in rekening gebracht, neem dan even contact op met onze klantenservice. Het feit dat OV-chipkaart wel de uitcheck toont geeft aan dat je wel gewoon goed hebt uitgecheckt namelijk.


Ah, oké. 

Dan wacht ik het nog even af. 

Bedankt! 

 

 


Reageer