beantwoord

nieuw wachtwoord, maar kan niet inloggen NS Zakkelijk

  • 12 July 2022
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

Ik probeerde met mijn oude wachtwoord in te loggen. Kreeg een melding dat de e-mailadres en wachtwoord onjuist zijn. Vervolgens heb ik een nieuw wachtwoord aangemaakt. Nog eens een poging gewaagd, maar krijg dezelfde melding. 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 12 July 2022, 10:24

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen JenniferG en welkom bij onze Community.

 

Wat ontzettend irritant dat je zelfs na een wachtwoordreset niet kunt inloggen. Het is zonneklaar dat er dan iets niet helemaal goed is.

Dit is een reizigers-helpen-reizigers community, daardoor kan ik zelf helaas niet bij je gegevens (en in het bijzonder voor NS Zakelijk), dus ik wil je toch adviseren om contact op te nemen met de klantenservice. Voor zakelijke klanten zijn er dan de opties om te bellen, of een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Mocht je in de gelegenheid zijn om te bellen, dan is dat mijn advies. Het is op de digitale kanalen momenteel erg druk.

Ik hoop dat je snel weer kunt inloggen!

Reageer