NS app | NS Community
beantwoord

NS app

  • 7 November 2021
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Ik kan al maanden niet mijn reisgegevens  inzien op mijn NSapp. Nou krijg ik een factuur  maar ik wil mijn reisgeschiedenis  kunnen inzien.  Kunnen jullie hier iets aan doen ???

icon

Beste antwoord door Sascha NS 8 November 2021, 09:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Toegang vooral voor de aanslag is vooral mogelijk via de mijnNS deel van de WEBsite-via de laptop of desktop. Via die app, al besef ik dat de moderne mens met veel genie tegeswoordig amper nog anders gebruikt, lukt het niet goed.

Opm: daar zit ook een soort teller bij die de vermoedelijke hoogte van de rekening aangeeft-die werkt al vele maanden niet goed.

Dit is herhaaldelijk via dit forum naar voren gekomen. Enkel voorbehoud: alleen als er niet net een van de talrijke storingen in de IT zich voordoet-maar die duren gaan maandenlang.

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je jouw OV-chipkaart koppelt aan een account van OV-chipkaart dan kun je in ieder geval daar jouw reisgeschiedenis zien.

Lukt het ook niet om jouw reizen in te zien als je via de website in MijnNS kijkt?

Goedemorgen Geniusprof. Welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe aangeeft dien je wel je OV-chipkaart te koppelen voordat je je reishistorie in kan zien. Als je geen NS Flex hebt kunnen reizen gemaakt met vervoerders anders dan NS niet getoond worden. Deze kan je in dat geval inzien via OV-chipkaart.

Reageer