beantwoord

ns app niet up to date

  • 4 April 2024
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo, in de ns app lijkt het alsof ik telkens niet uit check en dit dien te corrigeren. Echter na zo’n 1,5 dag is dit wel gecorrigeerd. Ik vind het vervelend dat het uitchecken laat door komt. Kan dit verbeterd worden? Straks ben ik iets aan het corrigeren wat niet nodig was of denk ik dat de melding overbodig is.

groet, Arno

icon

Beste antwoord door Rory NS 4 April 2024, 13:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Hallo, in de ns app lijkt het alsof ik telkens niet uit check en dit dien te corrigeren. Echter na zo’n 1,5 dag is dit wel gecorrigeerd. Ik vind het vervelend dat het uitchecken laat door komt. Kan dit verbeterd worden? Straks ben ik iets aan het corrigeren wat niet nodig was of denk ik dat de melding overbodig is.

groet, Arno

Er zijn heel veel verbeterpunten nog te gaan bij NS. Dit forum staat er vol mee. Deze kan ook op de stapel.

Hallo A van Lubeck en welkom bij de NS Community.

Sommige reisgegevens hebben een paar uren of dagen verwerkingstijd nodig voordat ze goed staan weergegeven in onze app. Mocht je daadwerkelijk zijn vergeten om uit te checken, dan krijg je hierover ook een e-mail van ons. Een eventueel correctietarief vind je daarnaast terug op je eerstvolgende NS Flex-factuur. Ik kan me echter voorstellen dat de weergave voor verwarring kan zorgen. Ik zal je feedback intern doorzetten.

Reputatie 7
Badge +1

Het verwarrende is voornamelijk dat de incheck vaak al wel wordt getoond, maar het bij de uitcheck vervolgens even duurt voordat dit ook verwerkt is.

Het zou in zo'n geval beter zijn om of de incheck pas te tonen wanneer zeker is dat er een uitcheck is of niet, of de melding aan te passen zodat het niet lijkt alsof er iets is fout gegaan.

Datzelfde geldt voor de widget in de NS app, die ook 9 van de 10 keer niet up-to-date is waardoor daar onterecht uit- of ingecheckt staat.

Badge +3

Bovenstaande klopt (sommige reizen of zelfs in/uitchecks van één reis ontbreken soms) en dat zorgt voor verwarring. Zie o.a. 

 

Reageer