ns app ook in staking ?

  • 7 September 2022
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Ik heb mijn saldo opgeladen en tickets opgeladen op mijn ov kaart maar zie het niet bijgeschreven in mijnns.

Hoe kan dat ?

 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Deze snap ik niet, tickets opgeladen op ov kaart? Welke tickets heb je dan op jouw OV kaart geladen?

Mijn vrij reizen dagen op de kaart gezet

Reputatie 7
Badge +1

IN de headline zeg je app-maar je noemt dat niet in de tekst. Die app is niet bij de tijd of in feite geschikt om precies mijnNS te bekijken-dat moet via openen site. En het kan wel eens wat uurtjes/dagies duren voor het is bijgewerkt. Zolang die keuzedag op je kaart staat en het goed doet is dit eigenlijk, eerlijk gezegd, vooral geneuzel zonder waarde.

Of ben je net over de 60 heen en is dit de allereerste x- dan zal je er aan moeten wennen dat de IT van NS nou niet zo bijster goed bekend staat. Zal vast voor nog wel meer andere verrassingen gaan zorgen. Vragen naar ´hoe dit kan´ is dan eerder een uitdaging aan jezelf om eens de hersens te laten kraken.

Dank voor jullie antwoorden.

Het is inderdaad nieuw voor mij en ik weet nu dat de info niet meteen te zien is.

Reputatie 7
Badge +3

Bij de automaat kun je zien wat er op jouw kaart staat. Pas wanneer je gereisd hebt met de keuzedag kun je ditin MijnNS terug zien onder reisgeschiedenis en onder keuzedagen. 

Reageer