Hello, sinds kort kan ik in NS app geen screenshot meer maken van de kaartjes, ik kan ze dus niet doorsturen naar de administratie om kosten te declareren. Is er een andere manier om overzicht te krijgen van gekochte kaartjes (inclusief datum, prijs, etc)?
Bladzijde 1 / 1
Van de kaartjes ontvang je een mail met de link naar de gekochte kaartjes. Deze mail kun je doorsturen.
Als ik mijn e-ticket bekijk, zie ik links onder mijn naam een bijlage. Kun je daarop klikken, wat staat daar? (Mijn ticket is misschien verouderd, dus bij mij staat er nu even niks.)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.