In Mijn NS heb ik al een half jaar een nieuw emailadres ingevoerd. toch krijg ik hardnekkig mijn NS facturen op het verouderde emailadres binnen. Hoe kom ik hiervan af?
Bladzijde 1 / 1
Lijkt er dan op dat je Mijn NS account niet goed aan je klantnummer gekoppeld zit. De klantenservice zou dit moeten kunnen verhelpen.
Het lukt mij niet om alle info omtrent NS abonnement op het juiste emailadres te ontvangen. In mijn account heb ik dit al een half jaar geleden gewijzigd.
Hallo annemiekevers en welkom bij de NS Community,
Je kan het beste ook contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit voor je oplossen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.