In Mijn NS heb ik al een half jaar een nieuw emailadres ingevoerd. toch krijg ik hardnekkig mijn NS facturen op het verouderde emailadres binnen. Hoe kom ik hiervan af?
Beste antwoord door Daniel
Bekijk origineelIn Mijn NS heb ik al een half jaar een nieuw emailadres ingevoerd. toch krijg ik hardnekkig mijn NS facturen op het verouderde emailadres binnen. Hoe kom ik hiervan af?
Beste antwoord door Daniel
Bekijk origineelLijkt er dan op dat je Mijn NS account niet goed aan je klantnummer gekoppeld zit. De klantenservice zou dit moeten kunnen verhelpen.
Het lukt mij niet om alle info omtrent NS abonnement op het juiste emailadres te ontvangen. In mijn account heb ik dit al een half jaar geleden gewijzigd.
Hallo annemiekevers en welkom bij de NS Community,
Je kan het beste ook contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit voor je oplossen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.