Skip to main content
Antwoord

NS facturen nog steeds op oud emailadres

  • November 3, 2022
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

  • Op het juiste spoor

In Mijn NS heb ik al een half jaar een nieuw emailadres ingevoerd. toch krijg ik hardnekkig mijn NS facturen op het verouderde emailadres binnen. Hoe kom ik hiervan af?

Beste antwoord door Daniel

Lijkt er dan op dat je Mijn NS account niet goed aan je klantnummer gekoppeld zit. De klantenservice zou dit moeten kunnen verhelpen.

3 reacties

Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • Antwoord
  • November 3, 2022

Lijkt er dan op dat je Mijn NS account niet goed aan je klantnummer gekoppeld zit. De klantenservice zou dit moeten kunnen verhelpen.


  • Op het juiste spoor
  • January 27, 2023

Het lukt mij niet om alle info omtrent NS abonnement op het juiste emailadres te ontvangen. In mijn  account heb ik dit al een half jaar geleden gewijzigd.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • January 27, 2023

Hallo annemiekevers en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste ook contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit voor je oplossen.