Goedendag!
mijn NS flex kon niet worden afgeschreven, en nu wil ik achteraf betalen. Ik heb al 2 mails van NS gehad, maar geen met een betaal link oid en op Mijn NS kan ik het ook niet vinden? Is het nou zo onoverzichtelijk of ligt het echt aan mij?
Goedendag!
mijn NS flex kon niet worden afgeschreven, en nu wil ik achteraf betalen. Ik heb al 2 mails van NS gehad, maar geen met een betaal link oid en op Mijn NS kan ik het ook niet vinden? Is het nou zo onoverzichtelijk of ligt het echt aan mij?
Beste antwoord door Denice NS
Hoi MichelMyers. Welkom bij de Community.
Als de kosten voor het gebruik van NS Flex niet afgeschreven konden worden ontvang je van ons per e-mail een betalingsherinnering. Daarna volgt, indien er niet is betaald binnen het gestelde termijn, nog een herinnering per brief en eventueel nog een allerlaatste herinnering per mail.
Openstaande kosten van NS Flex kunnen onder vermelding van je klantnummer of het factuurnummer worden overgemaakt naar NL14ABNA0576850675 ten name van NS Groep.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.