beantwoord

NS Flex factuur betalen.

  • 20 January 2022
  • 8 reacties
  • 3363 Bekeken

Goedendag!

 

mijn NS flex kon niet worden afgeschreven, en nu wil ik achteraf betalen. Ik heb al 2 mails van NS gehad, maar geen met een betaal link oid en op Mijn NS kan ik het ook niet vinden? Is het nou zo onoverzichtelijk of ligt het echt aan mij?

icon

Beste antwoord door Denice NS 20 January 2022, 10:36

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als het goed is staan er in de mails met betalingsherinnering betaalgegevens. Als je al 2 mails hebt gehad dan heb je nog maar korte tijd voor de betaling aan een incassobureau wordt overgedragen. Neem dus telefonisch, via Twitter Facebook of chat contact op met de klantenservice.

Hoi MichelMyers. Welkom bij de Community.

Als de kosten voor het gebruik van NS Flex niet afgeschreven konden worden ontvang je van ons per e-mail een betalingsherinnering. Daarna volgt, indien er niet is betaald binnen het gestelde termijn, nog een herinnering per brief en eventueel nog een allerlaatste herinnering per mail.

Openstaande kosten van NS Flex kunnen onder vermelding van je klantnummer of het factuurnummer worden overgemaakt naar NL14ABNA0576850675 ten name van NS Groep. 

Goeie dag ik wil graag.ijn laatste rekening betalen. An mijn nas flex. Hoe kan ik dit doen? Ben wel te laat al

 

Hallo Nicitha en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's nagaan of je echt te laat bent.

Hoi ik heb mijn abonnement besteld en ik heb de bestelling mailen ook maar ik had nooit een betaling link. Dus ik betaal niks maar ik zie wel in mijn Ns dat ik heb de abonnement die heb ik gekozen. En bij de kaartautomaten ik kan niet activeren mijn abonnement. Hoe betaal ik dan?

Heb je toevallig het abonnement gewijzigd en had je hiervoor een ander NS Flex abonnement? In dat geval zullen de kosten van het abonnement automatisch worden verwerkt. Je zal snel een factuur krijgen, via Mijn NS. De kosten worden automatisch vanaf je IBAN geïncasseerd.

Elke maand moet ik mijn NS Flex Factuur betalen, wat logisch is en ik begrijp.
Wat ik niet begrijp is dat ik spontaan 2 keer in de maand september een factuur opgestuurd ben. Hoe kan dit? Klopt dit? Het 2e bedrag is veel lager en het eerste september bedrag is al overgemaakt, staat er. (wat ook niet klopt) Kan iemand mij hierover inlichten?

Reputatie 7
Badge +3

Er schijnt weer eens iets misgegaan te zijn, waardoor de abonnementskosten en de reiskosten apart gefactureerd zijn i.p.v. alles op één factuur.

Je kunt de facturen altijd downloaden in Mijn NS onder Betaaloverzicht. Daarop staat precies waar de kosten voor zijn.

Mocht je toch nog specifieke vragen hebben, zul je contact op moeten nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij jouw klantgegevens.

Reageer