Skip to main content
Antwoord

ns flex kaart en reisbalanskaart

  • January 26, 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

  • Op het juiste spoor

ik heb per ongeluk op mijn eigen kaart in gechekt en dacht daarna uit gechekt te hebben. Daarna heb ik mijn werkkaart gebruikt. Nu krijg ik toch een bericht dat ik niet uitgechekt heb. Hoe kan ik dit laten corrigeren?

Beste antwoord door Lorena NS

Hi tkw en welkom bij de NS Community! 

Dit kun je laten zelf corrigeren via je Mijn NS-account of op uitcheckgemist. Maar je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice om dit te laten corrigeren.

1 reactie

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2023

Hi tkw en welkom bij de NS Community! 

Dit kun je laten zelf corrigeren via je Mijn NS-account of op uitcheckgemist. Maar je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice om dit te laten corrigeren.