ik krijg steeds deze melding dat ik mijj ns wil wijzigen maar steeds dit te zien Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer
Wat vervelend! Zou je voor mij de cookies willen verwijderen en dit opnieuw proberen? En eventueel op een ander apparaat of in een andere browser? Je account is verder goed ingesteld, zover ik kan zien.
Wat vervelend! Zou je voor mij de cookies willen verwijderen en dit opnieuw proberen? En eventueel op een ander apparaat of in een andere browser? Je account is verder goed ingesteld, zover ik kan zien.
oke zal even doen laat je weten
nee nog steeds het zelfde probleem
Zou je dan toch even contact op willen nemen met onze klantenservice? Er gaat dan intern iets niet goed.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.