NS laat je betalen voor stations waar je niet langs komt ?!


Ik heb al een poos een traject vrij abonnement, voor werk. Mijn reis is 5 dagen in de week hetzelfde, Utrecht - Amsterdam Zuid, Amsterdam Zuid - Utrecht. Volgens de NS kom ik steeds langs Station Duivendrecht, ik ben hier nog NOOIT geweest, maar ik betaal hier wel voor? En deze kosten lopen nu erg hoog op. 

De tijdsduur van de rit die aangegeven staat klopt ook niet en de prijs verschilt per keer, hoe kan dit NS?

Duurt uren om iemand aan de lijn te krijgen en uiteindelijk wordt er gezegd ‘sorry je hebt pech, we kunnen niks voor je doen’. Omdat er geen vertragingen of andere meldingen zijn op dit traject. Ik kan dus letterlijk fluiten naar mijn centen, dat is wat ze vertellen. Bizar slechte service! 

Het abonnement resetten, had geen zin want ik kom nog steeds volgens de NS langs station Duivendrecht, vind dit heel erg bijzonder en wil dat er nu wat aan gedaan word. 

WIE KAN MIJ HELPEN NS?! Ik wil mijn geld terug!


27 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Laatste reis mag best bovenaan, maar doe dan zoals Olav93 zegt ook de laatste checkin of -uit bovenaan, zodat het van beneden naar boven een logische, chronologische volgorde is.

Reputatie 7
Badge

Ja precies, als de laatste reis bovenaan staat, wil ik ook echt het laatste bovenaan zien, dus de check uit na die reis als die er al is en niet de check in er voor. Dan staat er bij een overstap ook gewoon twee keer hetzelfde station onder elkaar en zie je in een situatie als dir al sneller dat Duivendrecht hier dus niet echt het eindpunt van een reis was. ov-chipkaart.nl doet dit overigens ook wel zo.

Reageer