NSaccount | NS Community
beantwoord

NSaccount

  • 30 May 2022
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Hoe kan ik ‘Mijn NSaccount ‘ aanmaken?

als ik dit probeer te doen via pc komt het Belgisch postnummer in conflict met het systeem

ik krijg de melding “Adres kan niet worden gevonden. Vul handmatig straatnaam en stad in”

Als ik dit doe lukt het niet.

icon

Beste antwoord door Sander-VH 30 May 2022, 10:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Goedemorgen, Welkom bij de NS community! 
Een NS account aanmaken kan waarschijnlijk alleen met een Nederlands adres. Wat je altijd kan doen, is even contact opnemen met de NS Klantenservice. Je kan een live chat starten, een facebook of twitter bericht sturen of even bellen via +3130 751 5155. Zij kunnen je dan misschien helpen.

Wij als forumleden kunnen in principe niks doen met alles wat betrekking heeft op persoonsgegevens, de klantenservice kan dat wel.

Wat Sander-VH zegt is correct. NS Klantenservice kan het account wel voor je maken, zodat je erin kan. :)

Reputatie 7
Badge +1

En bereid je alvast voor op de zeer zeker volgende aan te komen hickup: je BE IBAN zal evenmin worden geaccepteerd. Ook daarvoor moet je bellen. NS is volgens EU-regels verplicht dit te accepteren en maakt het dus zo ingewikkeld als maar kan.

Hoe is de situatie ondertussen?

Het lijkt mij nog steeds niet te lukken om met een Belgisch adres, telefoonnummer en IBAN een abonnement aan te maken.

 

Reageer