Hoe kan ik ‘Mijn NSaccount ‘ aanmaken?
als ik dit probeer te doen via pc komt het Belgisch postnummer in conflict met het systeem
ik krijg de melding “Adres kan niet worden gevonden. Vul handmatig straatnaam en stad in”
Als ik dit doe lukt het niet.
Hoe kan ik ‘Mijn NSaccount ‘ aanmaken?
als ik dit probeer te doen via pc komt het Belgisch postnummer in conflict met het systeem
ik krijg de melding “Adres kan niet worden gevonden. Vul handmatig straatnaam en stad in”
Als ik dit doe lukt het niet.
Goedemorgen, Welkom bij de NS community!
Een NS account aanmaken kan waarschijnlijk alleen met een Nederlands adres. Wat je altijd kan doen, is even contact opnemen met de NS Klantenservice. Je kan een live chat starten, een facebook of twitter bericht sturen of even bellen via +3130 751 5155. Zij kunnen je dan misschien helpen.
Wij als forumleden kunnen in principe niks doen met alles wat betrekking heeft op persoonsgegevens, de klantenservice kan dat wel.
Wat Sander-VH zegt is correct. NS Klantenservice kan het account wel voor je maken, zodat je erin kan. :)
En bereid je alvast voor op de zeer zeker volgende aan te komen hickup: je BE IBAN zal evenmin worden geaccepteerd. Ook daarvoor moet je bellen. NS is volgens EU-regels verplicht dit te accepteren en maakt het dus zo ingewikkeld als maar kan.
Hoe is de situatie ondertussen?
Het lijkt mij nog steeds niet te lukken om met een Belgisch adres, telefoonnummer en IBAN een abonnement aan te maken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.